پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال زکات در شاهین‌دژ
کد خبر: 3985045
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال زکات در شاهین‌دژ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌دژ گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان پرداخت شده است.

ارسالی| پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال زکات در شاهین‌دژفرهاد حبیبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌دژ، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به میزان زکات پرداختی در این شهرستان اظهار کرد: مردم این شهرستان در سه ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات به دو صورت نقدی و غیرنقدی است، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پرداخت زکات در شاهین‌دژ ۳۰ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌دژ ادامه داد: زکات پرداختی توسط مردم برای کمک به نیازمندان و توسعه و آبادانی همان محل پرداخت زکات هزینه می‌شود‌. همچنین در سه ماه نخست امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم شاهین‌دژ پرداخت شده که این صدقات نیز برای حمایت از مددجویان تحت پوشش هزینه شده است.

حبیبی تصریح کرد: پرداخت ۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۲ مددجو، حمایت از ۴۶۲ نفر از ایتام و محسنین شاهین‌دژ و حمایت از 6 هزار و 934 نفر از جمله اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شاهین‌دژ در سال جاری بوده است.

انتهای پیام
captcha