دستیابی به رشد اقتصادی در سایه اتحاد و انسجام
کد خبر: 3984688
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

دستیابی به رشد اقتصادی در سایه اتحاد و انسجام

استاندار فارس با بیان اینکه در سایه اتحاد و انسجام می‌توانیم به رشد اقتصادی دست یابیم، افزود: مسئولان استانی نیز فارغ از دیدگاه‌های سیاسی از پتانسیل‌ها و نیروهای مختلف استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 26 تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح لوله‌گذاری خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان لامرد بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام به منظور توسعه استان تأکید کرد و گفت: باید از سرمایه‌های استان برای رفاه، آسایش مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در سایه اتحاد و انسجام می‌توانیم به رشد اقتصادی دست یابیم، افزود: مسئولان استانی نیز فارغ از دیدگاه‌های سیاسی از پتانسیل‌ها و نیروهای مختلف استفاده کنند. با دیدگاه و استفاده از پتانسیل افراد مختلف در کشور، شورای راهبردی این طرح را تشکیل دادیم.

رحیمی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: تمام مدیران استان فارس در تلاش هستند تا جدای از نگاه‌های سیاسی به دنبال توسعه استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح کشور باشند.

استاندار فارس با بیان اینکه موضوع آب مقدمه و سنگ بنای آبادانی است، گفت: یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه هر مجتمع زیستی اعم از شهری و روستایی آب است.

وی به اجرای طرح لوله‌گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس اشاره کرد و آن را طرح بزرگی دانست که می‌تواند در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌های لامرد و مهر برساند و پس از آن در فاز دوم این خط، آب به مناطق مرکزی فارس نظیر کلان شهر شیراز برسد.

استاندار فارس ادامه داد: سه هزار و ۵٠٠ طرح در  فارس دارای بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و ١۵٠ طرح ملی نیز در استان در آستانه بهره‌برداری است که تمام این فعالیت‌ها موجب خواهد شد تا استان فارس رشد قابل توجه‌ای پیدا کند.

انتهای پیام
captcha