فارغ از بحث‌های جناحی افراد کاردان بر سر مسئولیت باشند
کد خبر: 3984633
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

فارغ از بحث‌های جناحی افراد کاردان بر سر مسئولیت باشند

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین نیاز سلماس در انتصابات سطح شهرستان بوده و باید فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی افراد کاردان بر سر مسئولیت باشند.

ارسالی امروز| در انتصابات باید از بحث‌های جناحی دوری کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، امروز، ۲۶ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیریت جدید آموزش و پرورش سلماس، اظهار کرد: خدمت در مجموعه آموزش و پرورش از ارزنده‌ترين خدمات بوده چرا که حوزه کاری این مجموعه بسيار وسيع و گسترده است و ما بايد از فرصت خدمتگزاری بيشترين بهره را در پيشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم و آینده‌سازان کشور ببريم.

وی افزود: نیاز به ارتقا و توسعه سیستم آموزش و پرورش کشور همگام با آخرین سیستم‌های آموزشی دنیا، نیازی مهم و غیرقابل انکار بوده که نمایندگان مجلس نیز توجه به این امر را سرلوحه کار خود قرار دادند. توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین نیاز سلماس در انتصابات سطح شهرستان بوده و باید فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی افراد کاردان شهرستان بر سر مسئولیت باشند.

ایرج افراسیابی، مدیر جدید آموزش و پروش شهرستان سلماس نیز در این مراسم اظهار کرد: از فرصتی که برای من پیش آمده خوشحال بوده و در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم و جامعه فرهنگی شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: مردم سلماس مردمانی صبور غیرتمند و با هوش و ذکاوت بالا هستند و همین امر از اهمیت بالای قبول مسئولیت در این شهرستان حاکی بوده و امیدواریم بتوانیم در این مسئولیت با عنایت خداوند متعال و همکاری جامعه فرهنگی شهرستان عملکردی درخور شان مردم فهیم داشته باشیم.

افراسیابی بیان کرد: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عمل به سند تحول بنیادین و بهبود بیش از پیش وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس همراه با تکریم مقام و جایگاه جامعه فرهیخته فرهنگیان شهرستان باید سرلوحه کارها قرار گرفته و از تمامی همکاران جهت تعامل در این خصوص تقاضای کمک و یاری دارم، چراکه اتفاق نظر، وفاق همدلی تمام دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای توسعه و بهبود کارکرد نظام آموزش امری ضروری و لازم است.

انتهای پیام
captcha