رادیو معارف بازوی رسانه‌ای عرصه تبلیغ است
کد خبر: 3983319
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

رادیو معارف بازوی رسانه‌ای عرصه تبلیغ است

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه هم‌افزایی این معاونت با مسئولان رادیو معارف، گفت: در عرصه تبلیغ و ماندگاری فعالیت‌های تبلیغی، رادیو معارف با ظرفیت‌های عالی، می‌تواند نقش بازوی رسانه‌ای را در این زمینه ایفا کند.

رادیو معارف بازوی رسانه‌ای عرصه تبلیغ استبه گزارش ایکنا از قم، جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و رادیو معارف، صبح امروز، ۲۰ تیرماه در ساختمان معاونت فرهنگی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این جلسه اظهار کرد: رادیو معارف با سابقه درخشان خود در پخش صوت کلاس‌های حوزوی در سال‌های گذشته توانست جایگاه خود را در ایامی که ویروس کرونا باعث تعطیلی دروس حوزوی شد، ارتقا دهد.

وی استفاده از رادیو را کم هزینه‌ترین رسانه برشمرد و گفت: استفاده از رادیو یکی از کم هزینه‌ترین رسانه‌هایی است که مخاطب با استفاده از آن می‌تواند نیاز فکری و فرهنگی خود را با آن برطرف کند.

روستا آزاد در ادامه با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای همکاری و هم‌افزایی با رادیو معارف هیچ‌گونه محدودیتی در موضوعات خرد و کلان را ندارد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خصوص تعامل نهادهای تبلیغی و فرهنگی، رادیو معارف می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد؛ همچنین متولیان امر تبلیغ همچون دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر متولیان این زمینه در قالب «کمسیون فرهنگی تبلیغ نهادهای حوزوی» جلسات مستمری را دارند که رادیو معارف نیز می‌تواند با شرکت در این جلسات و همکاری با اعضای این کمسیون نقش بازوی رسانه‌ای عرصه تبلیغ را ایفا کند.

روستا آزاد اظهار کرد: در عرصه تبلیغ معارف اسلامی و دینی، رسانه ملی نباید فقط به تعداد معدودی از سخنوران مشهور بسنده کند؛ در سطح کشور مبلغانی هستند که قابلیت استفاده آنها در رسانه ملی وجود دارد ولی به خاطر عدم شهرت، مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

وی در ادامه به موضوع ظرفیت بی‌نظیر جامعه نخبگانی و مبلغان تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن مبلغان نخبه که تعدادی از آنان مجتهد نیز هستند و همچنین مبلغان متخصص در زمینه‌های مختلف، ظرفیت بی‌نظیری را جهت حضور در رسانه ملی دارند که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است.

انتهای پیام
captcha