اعلام فراخوان نمایشگاه نگارگری«قرآنی ملکوت» در البرز
کد خبر: 3982883
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

اعلام فراخوان نمایشگاه نگارگری«قرآنی ملکوت» در البرز

فراخوان اولین نمایشگاه نگارگری قرآنی ملکوت با هدف حمایت از هنرمندان جوان و مستعد و نمایش آثار هنرمندان حوزه نگارگری قرآنی قرآنی در البرز اعلام شد.

اعلام فراخوان نمایشگاه نگارگری«قرآنی ملکوت» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان حضور علاقه‌مندان در اولین نمایشگاه نگارگری قرآنی ملکوت با هدف حمایت از هنرمندان جوان و مستعد به‌منظور نمایش آثار هنرمندان حوزه نگارگری قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی در البرز اعلام شد.

این نمایشگاه به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی کشور با هدف استفاده از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود در راستای تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی بین دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن‌کریم، برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه ۲۳ تیرماه سال‌جاری و زمان برگزاری نمایشگاه 30 تیرماه همزمان با عید قربان خواهد بود. بخش‌های این نمایشگاه شامل «نگارگری، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، طراحی سیله قلم و پرتره‌سازی به شیوه نگارگری است.

این نمایشگاه به شیوه مجازی و در پایگاه اینترنتی «سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور www.isqa.ir برگزار می‌شود و ثبت‌نام صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی reg.isqa.ir انجام خواهد شد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر برای شرکت در نمایشگاه ارائه کند و به تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ملی گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha