امکان تبدیل وضعیت نارنجی استان قم به قرمز در روزهای آینده
کد خبر: 3982567
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

امکان تبدیل وضعیت نارنجی استان قم به قرمز در روزهای آینده

استاندار قم با اشاره به اینکه از مردم عزیز استان هم خواهش می‌کنیم که همانند گذشته و بلکه بیشتر رعایت کنند که به موج شدیدتر وارد نشویم، گفت: با توجه به اینکه شرایط استان‌های همجوار و جنوبی مساعد نیست، متأسفانه ممکن است وضعیت کرونایی استان قم به وضعیت قرمز تبدیل گردد.

به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم صبح چهارشنبه 16تیرماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونای استان قم با اشاره به اینکه شرایط استان نارنجی است، گفت: با توجه به اینکه شرایط استان‌های همجوار و جنوبی مساعد نیست، متأسفانه ممکن است وضعیت کرونایی استان قم به وضعیت قرمز تبدیل گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: راجع به پیشگیری از وقوع وضعیت قرمز کرونایی تصمیم‌گرفته شد که نظارت‌ها تشدید شود.

استاندار قم افزود: از مردم عزیز استان هم خواهش می‌کنیم که همانند گذشته و بلکه بیشتر رعایت کنند که به موج شدیدتر وارد نشویم و محدودیت‌های جدیدی برای مردم و اصناف اعمال نشود.

بهرام سرمست تاکید کرد: در سایه تلاش‌ها به دنبال این هستیم که با کمترین اعمال محدودیت بیشترین نتیجه را به دست آوریم و از ابتلاء بیشتر مردم جلوگیری کنیم.

استاندار قم در رابطه با واکسیناسیون گروه هدف گفت: مسئولین دانشگاه و مراکز بهداشت نسبت به تشویق مردم و ارائه واکسن به مردم پیگیری‌های جدی داشته باشند که در کمترین فرصت واکسیناسیون را برای گروه هدف شروع کنند.

وی درباره قطعی‌های مکرر برق تصریح کرد: قطعی برق یک مشکل سراسری است و می‌بایست در استان قم مدیریت شود که خاموشی‌ها به حداقل برسد.

سرمست یادآور شد: لازم است نسبت به اعمال قطعی برق در بخش‌های مختلف اولویت بندی وجود داشته باشد و اطلاع رسانی درست و صحیح صورت گیرد و بر اساس اولویت، کمترین محدودیت برای مردم اعمال شود تا بتوانیم هفته‌های گرم تابستان را با کمترین تبعات پشت سر بگذاریم و در ارائه خدمات به مردم عزیزمان موفق باشیم.

انتهای پیام
captcha