انسانیت وارد معادلات دولت‌مردان جهان شود
کد خبر: 3982331
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

انسانیت وارد معادلات دولت‌مردان جهان شود

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: نفاق و جریاناتی‌ که چند سالی است منطقه درگیر آن است، محصول جاه‌طلبی‌ها و استکبار است و امیدواریم روزی برسد که انسانیت وارد معادلات دولت‌مردان جهان شود.

انسانیت وارد معادلات دولت مردان جهان شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، 15 تیرماه در نشست ادبی شقایق‌های برچی به‌مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی‌ که در مدرسه وحدت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه مدرسه سیدالشهدای افغانستان‌ حادثه پیچیده‌ای است.

وی افزود: دولت‌مردان کشورهای زیاده‌خواه و جاه‌طلب در این حادثه نقش داشتند و این حادثه نشان از جاه‌طلبی دارد چراکه مدرسه جایی برای فتح کردن نیست.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این نفاق و جریاناتی‌ که چند سالی است منطقه درگیر آن است، محصول همان جاه‌طلبی‌ها و استکبار است و امیدواریم روزی برسد که انسانیت وارد معادلات دولت‌مردان جهان شود.

کریمیان با تقدیر از تلاش‌های فعالان عرصه‌ شعر و ادبیات و هنر استان، بیان کرد: انسان از حال و هوای اشعار روح گرفته و زنده می‌شود و امیدواریم اهل بیت‌(ع) ما را یاری کنند تا این پرچمی‌ که در خراسان جنوبی با نام اهل بیت(ع) بلند است ان‌شاءلله همیشه مقتدر باشد.

وی یادآور شد: امیدوار هستیم روزی برسد که مسئولان نیز کمی از دغدغه‌‌هایی که شعرا و هنرمندان دارند را داشته باشند.

یادآور می‌شود، بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان مدرسه وحدت بیرجند از اتباع افغانستان هستند.

انتهای پیام
captcha