وزیر ارشاد با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد
کد خبر: 3982288
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
عصر دیروز؛

وزیر ارشاد با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد

سیدعباس صالحی عصر دیروز با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ارشاد با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دوشنبه ۱۴ تیر با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب انتخابات سال ۱۴۰۰، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
صالحی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.
 
وی همچنین با اشاره به عملکرد موفق رئیسی در مدت ریاست قوه قضائیه در افزایش سرمایه اجتماعی کشور گفت: با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید.
 
رئیسی نیز در این دیدار گفت: بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت مهم‌ترین وظیفه دولت‌مردان است. در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد. اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد.
 
وی افزود: مردم باید احساس کنند که دولت‌مردان واقعاً به دنبال حل مشکلات آنها هستند. توجه ویژه به اقتصاد، فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم‌اند.
 
رئیسی همچنین با تأکید بر هم‌افزایی همه نهاد‌های فرهنگی گفت: نهاد‌ها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۷
0
0
دو همشهری به دیدار هم رفتند.
captcha