کارگاه «شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3980589
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

کارگاه «شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی» در کرمان برگزار شد

کارگاه «شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی» با حضور حجت‌الاسلام میرمحمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات کشور امروز، هفتم تیر ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، کارگاه «شبکه سازی و کار تشکیلاتی» با حضور حجت‌الاسلام میرمحمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات کشور، روحانیان، فعالین فرهنگی و اجتماعی و بانوان فرهیخته امروز، هفتم تیر ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

میرمحمدیان در این کارگاه با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی در جامعه، گفت: یکی از ضروری‌ترین کارها در کشور، کار تشکیلاتی است.

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه کارتشکیلاتی فقط برای اسلام نیست، تصریح کرد: عامل پیشرفت هر کشوری کارتشکیلاتی است.

وی افزایش استقامت، آشنایی با تنوع مهارت و بالابردن بهره‌بری‌ها را از فواید کار تشکیلاتی دانست و بیان کرد: کار تشکیلاتی سبب می‌شود که افراد با انگیزه بالایی کارها را انجام دهند.

محمدیان با بیان این که محله محور اولویت اصلی برای حل مشکلات هر جامعه‌ای است، تصریح کرد: طراحی نقشه تحول و نقش کلیدی امام جماعت برای حل مشکلات هر جامعه‌ای، نشان دهنده پیشرفت هر محله و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انسان باید از فرصت‌ها استفاده کند، افزود: شناخت نقاط ضعف و قوت و تبیین مسائل و مشکلات، انسان را برای کار دسته جمعی و تشکیلات کمک می‌کند.

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات کشور در پایان با توجه به این که مدیریت صحیح از اولویت‌های صحیح کارتشکیلاتی است، اظهار داشت: کارتشکیلاتی نیاز روز جامعه است.

انتهای پیام
captcha