آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های کردستان
کد خبر: 3980587
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های کردستان

مسئول اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان از آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از اول تیرماه خبر داد و گفت: زوج‌های جوان دانشگاه‌های استان کردستان تا پایان شهریورماه برای ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند.

رضا زکی‌زاده، مسئول اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پوستر تبلیغاتی ازدواج دانشجویی از یکم تیرماه بین دانشگاه‌های سطح استان کردستان توزیع شده است و دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام خود در این مراسم اقدام کنند.

وی از آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از اول تیرماه جاری خبر داد و افزود: زوج‌های جوان دانشجوی دانشگاه‌های استان کردستان تا پایان شهریورماه برای ثبت‌نام در این دوره از ازدواج دانشجویی فرصت دارند.

مسئول اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان با اشاره به شروع کاروان‌بندی‌های دانشجویی برای اعزام به مشهد بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی امکان اعزام هماهنگ و گروهی برای دانشجویان وجود ندارد، در این راستا با توجه به فرصت زمانی اعلام شده هر روز فقط 50 زوج دانشجو از استان‌های کشور می‌توانند به سفر مشهد مقدس اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه این سفر برای زوج‌های دانشجو یک سفر زیارتی، سیاحتی و آموزشی بوده است، ادامه داد: در کنار برنامه‌های تفریحی و زیارتی برای زوج‌های جوان کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

زکی‌زاده افزود: کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید تراز اول کشور به منظور تحکیم بنیان خانواده، شیوه رفتاری زوجین در خانواده و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: زوج‌های دانشجویی که از سال 98 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده‌ اما به دلیل شرایط کرونایی تاکنون موفق به حضور در این مراسم نشده‌اند، نیز می‌توانند همراه این دانشجویان جدید امسال اعزام شوند.

انتهای پیام
captcha