چهره واقعی آمریکا را به جوانان نشان دهیم
کد خبر: 3980107
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

چهره واقعی آمریکا را به جوانان نشان دهیم

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: امروز نیازمند روشنگری برای نسل جوان و جهانیان برای شناسایی چهر واقعی آمریکا هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، پنجم تیرماه در نشست خبری با موضوع هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: امروز باید چهره واقعی آمریکا را به جوانان نشان دهیم، چراکه با شناسایی چهره واقعی و حقیقی آمریکا ملت‌ها در جریان جنایات آن قرار می‌گیرند.

وی با یادآوری فجایع و دخالت‌های آمریکا در طول تاریخ در امور کشور‌ها به بهانه‌های حقوق بشری، افزود: آمریکا هرگاه به بهانه حقوق بشر وارد شده موجب نابودی و چپاول ملت‌ها شده است.

سروری تصریح کرد: امروز نیازمند روشنگری برای نسل جوان و جهانیان برای شناسایی چهر واقعی آمریکا هستیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به آمار ۱۷ هزار نفری شهدای ترور در کشورمان نیز اشاره و بیان کرد: از این تعداد ۴۳ شهید ترور مربوط به استان کرمانشاه است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرایی این هفته، گفت: به‌دلیل شرایط کرونایی بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد و از جمله آن‌ها برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در فضای مجازی و برپایی میزگرد‌های سیاسی با حضور کارشناسان سیاسی و مسئولان در شبکه استانی است.

انتهای پیام
captcha