مطالبه‌گری از مسئولان در دستور کار دولت جدید قرار گیرد
کد خبر: 3979170
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

مطالبه‌گری از مسئولان در دستور کار دولت جدید قرار گیرد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان سه مشکل فقر، فساد و تبعیض را از دغدغه‌های اصلی کشور دانست و گفت: تاکنون اقدام مؤثری در مقابله با این معضلات در کشور صورت نگرفته است که امیدواریم با حضور رئیس جمهور منتخب، این امر پیگیری شود و مطالبه‌گری از مسئولان نیز در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: مردم استان کردستان ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارند و با دقت در زندگی مردم استان به این حقیقت می‌رسیم که بیشترین اسامی فرزندان مردمان کُرد مزین به نام اهل بیت(ع) است.

وی افزود: دهه کرامت و گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) فرصت مغتنمی برای ادای دین مردم به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) است. در این راستا باید برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در این استان برگزار کنیم.

الله‌مرادی با تبریک به مردم ایران در لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه در انتخابات 28 خردادماه بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی افتخاری دیگر به نام ملت ایران آفریدند.

انتخاب آگاهانه مردم

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات یک «نه» بزرگ به کسانی گفتند که خود را داعیه‎دار مردم می‌دانند، ادامه داد: در این راستا باید از تمام کسانی که در راه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به ملت شریف ایران نقش داشته‌اند، قدردانی کرد، چراکه در کنار پاسخ کوبنده به توطئه‌های دشمنان، با انتخاب آگاهانه خود زمینه آینده‌روشن را برای کشور رقم زدند.

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به نقش مردم در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم افزود: رسانه‌های گروهی با همیت و تلاش شبانه‌روزی خود زمینه آگاه‌سازی جامعه از توطئه‌های دشمنان را فراهم کردند و با این کار نقش تأثیرگذاری در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی داشتند.

وی گفت: با وجود تبلیغات سو‌ء دشمنان و عدم دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی مردم در دروترین روستاهای استان کردستان بازهم در این دوره از انتخابات حضور پرشور و آگاهانه‌ای داشته‌اند.

فقر، فساد و تبعیض سه مشکل اصلی مردم

الله‌مرادی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سه مشکل فقر، فساد و تبعیض را از دغدغه‌های اصلی کشور دانستند، افزود: با وجود تأکید مقام معظم رهبری بر رفع این سه مشکل در جامعه اما تاکنون اقدام مؤثری در مقابله با این معضلات صورت نگرفته است که امیدواریم با حضور رئیس جمهور منتخب این امر پیگیری شود و مطالبه‌گری از مسئولان نیز در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

وی در ادامه از مسئولان حزب‌ و گروه‌ها ی مختلف خواست اکنون که رئیس جمهور آینده مشخص شده اجازه دهند تا مردم در آرامش روحی و روانی مردم فراهم کنند.

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان را یک استان محروم و عقب افتاد در کشور دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خدمات مؤثری در راستای محرومیت زدایی در استان صورت گرفته است و نباید ما فقط کمبودها را ببینیم بلکه در کنار این معضلات باید به اقدامات انجام شده د راستان نیز دقت کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید به ملت انقلابی ایران اسلامی کمک شود تا مشکلات جامعه ما حل شود، افزود: باید قوای مجریه، مقننه و قضاییه کمک کنند تا مردم دچار روزمرگی نشوند.

دوری از بگومگوهای خسته‌کننده

الله‌مرادی افزود: باید مسئولان حزب‌های مختلف از بگومگوهای خسته‌کننده و آزاردهنده دوری کنند و هم تلاش کنیم تا رئیس جمهور در رفع مشکلات مردم و رساندن ایران به جایگاه واقعی خود موفق شود.

وی اظهار کرد: هر کس برای سهم‌خواهی از رئیس جمهور وارد ستاد شده است باید این تفکرات اشتباه را از خود دور کنند و اجازه دهند رئیس جمهور با به کارگیری افراد صاحب‌نظر در پست‌ها و مسئولیت‌های کشوری و استانی زمینه رفع مشکلات جامعه را فراهم کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر مطالبه‌گری رسانه‌های گروهی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان نمایندگان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید مطالبه‌گر باشند و از تحقیر و توهین در این بخش به طور جد دوری کنند.

وی یادآور شد: برای همگانی شدن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، باید از مسئولان استان مطالبه‌گر بود و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این بخش از رسانه‌ها حمایت خواهد کرد.

مجیدآوج

انتهای پیام
captcha