ضرورت فعالیت‌های جهادی و انقلابی برای اشتغال‌زایی پایدار
کد خبر: 3979122
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

ضرورت فعالیت‌های جهادی و انقلابی برای اشتغال‌زایی پایدار

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، گفت: اهمیت ایجاد اشتغال در کشور برای توسعه واحدهای تولیدی فعال با فعالیت‌های جهادی و انقلابی در طول سال‌های گذشته محقق شده است.

رضازاده// فعالیت‌های جهادی و انقلابی برای اشتغال‌زایی پایدار لازمه اساسی استحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اهمیت ایجاد اشتغال در کشور برای توسعه واحدهای تولیدی فعال با فعالیت‌های جهادی و انقلابی در طول سال‌های گذشته محقق شده و اقدامات اساسی برای احیای کارخانه‌های غیرفعال و نیز اشتغال‌زایی توسط قوه قضائیه انجام یافته است.

وی بیان کرد: رفع مشکل اشتغال جوانان و تثبیت شغلی آنان برای تأمین امنیت اقتصاد زندگی جوانان یکی از رویکردهای اساسی قوه قضائیه بوده و هم‌اکنون نیز آیت‌الله رئیسی به عنوان دولت انقلابی و جهادی در این زمینه برنامه‌های اساسی و قابل توجهی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، گفت: فعال‌سازی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در سطح استان و نیز تهیه مواد اولیه کارگاه‌های تولیدی یکی از خدمات اساسی و مهم برای خدمت به مردم است که در چند سال گذشته شاهد انجام برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه بوده‌ایم.

موسوی بیان کرد: وحدت رویه و هماهنگی قوه مقننه و مجریه سبب رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز اشتغال پایدار خواهد شد که به همین منظور تصمیمات مناسب و اساسی برای رفع مشکلات موجود اتخاذ می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان و قوی لازمه اساسی برای توسعه استان است و اگر شرایط مناسب برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم شود به اشتغال پایدار دست خواهیم یافت که به همین منظور نیاز است مجلس قوانین متراکم را اصلاح کند که در این زمینه برنامه‌های خوبی در دست اجراست.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس، گفت: در ارتباط با ساماندهی بورس و سرمایه‌ مردمی برنامه‌های اساسی داریم و درصدد هستیم بخش قابل توجهی از تسهیلات بانکی را برای اشتغال‌زایی و توسعه واحدهای تولیدی سوق دهیم.

انتهای پیام
captcha