ثبت‌نام آموزش قرآن به روش خودآموز در زنجان
کد خبر: 3978795
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

ثبت‌نام آموزش قرآن به روش خودآموز در زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز نام‌نویسی طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز از اول تیرماه خبر داد.

ثبت‌نام آموزش قرآن به روش خودآموز در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، 30 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «من قرآن را دوست دارم» برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح «من قرآن را دوست دارم» به آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز اختصاص دارد، ابراز کرد: این طرح با همکاری و مشارکت آستان مقدس رضوی برگزار به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و رسمی اراده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح از اول تیرماه همزمان با ولادت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) از طریق سایت Quranlove.net یا از طریق اپلیکیشن ثبت‌نام و آموزش منادی بالقرآن (دانلود از بازار) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این طرح آموزشی جوایز نفیسی به قید قرعه تعلق خواهد گرفت، بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در صورت بروز مشکل یا مواجه شدن با سؤالی می‌توانند با شماره تلفن ۱۳۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha