رشد ۲ برابری ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3976330
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

رشد ۲ برابری ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از رشد ۲ برابری آمار ثبت‌نام کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری خبر داد.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به استقبال فعالان قرآنی استان برای شرکت در چهل‌و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: شهرستان‌ شهرکرد بیشترین ثبت‌نام را داشته‌ است.

وی اضافه کرد: سال گذشته 150 نفر در مسابقات ثبت نام کردند اما در سال جاری این آمار نزدیک به 300 نفر است. از مجموع ۲۸۹ شرکت‌کننده، ۱۲۲ نفر مرد و ۱۶۷ نفر زن هستند.

روحانی گفت: مرحله منطقه‌ای چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شامل رشته‌‎های حفظ (پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن، در دو منطقه و در تیرماه برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، سال گذشته‌ و در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم،  هشت متسابق از استان در رشته‌های مختلف مسابقات در مرحله کشوری در بخش بانوان و آقایان حضور داشتند که افشین سلیمی وردنجانی، متسابق رشته تفسیر، به رتبه نخست کشور دست یافت و تنها رتبه‌آور استان بود.

انتهای پیام
captcha