ایجاد بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی به همت کمیته امداد استان کرمان
کد خبر: 3976189
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

ایجاد بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی به همت کمیته امداد استان کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمیته امداد یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در حوزه اشتغال است و سال گذشته بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان کرمان ایجاد شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در گردهمایی فصلی مدیران و رؤسای کمیته امداد استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برپا شد به شرایط کاری در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: شرایط کاری در این نهاد قابل قیاس با هیچ کجا نیست.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به‌عنوان یک دستگاه پیشتاز در خدمت رسانی به محرومان و امورات نیازمندان قدم‌های مؤثری برداشته است؛ گفت: حجم کاری در کمیته امداد بالا است و با توجه به حجم کاری که بر دوش امداد است متاسفانه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان به دیدگاه اعتقادی حاکم بر مجموعه کمیته امداد اشاره کرد و گفت: توفیقات حاصل شده در این نهاد نیز نتیجه همین نگاه اعتقادی و عشق به خدمتگذاری است.

صادقی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در حوزه اشتغال است همچنین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مانع زدایی‌ها هدفگذاری‌های خوبی در حوزه اشتغال محرومان در سال جاری توسط این نهاد انجام شده است.

صادقی افزود: سال گذشته بالای 100 درصد جذب منابع اشتغال در استان داشتیم پیش‌بینی می‌کنیم با تلاش جهادی امسال نیز بتوانیم با جذب بالای تسهیلات اشتغال قدم‌های مؤثری در توانمندسازی محرومان برداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 218 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال دولتی و تبصره 16 به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شد، ادامه داد: امسال نیز بیش از 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال دولتی و تبصره 16 به این نهاد اختصاص یافته که این تکلیف ما را سنگین‌تر کرده‌ است و همکاران باید با کار و تلاش مضاعف در جهت‌ جذب این اعتبارات و اشتغال مددجویان و محرومان تلاش کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در پایان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 13هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان کرمان ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha