اعطای حکم ۱۳ نفر از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3973872
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

اعطای حکم ۱۳ نفر از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی چهارمحال‌و‌بختیاری

با حضور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حکم ۱۳ نفر از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان اعطا شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی، پنجم خردادماه با حضور اعضا در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این جلسه، اظهار کرد: لازم است بانوان قرآنی راهکارهای مناسبی در راستای ایجاد راهکارهای کاربردی، افزایش سطح تعاملات سازنده و دور شدن حواشی از فضای حرفه‌ای قرآنی استان ارائه کنند.

به گفته وی، مقرر شد تمامی طرح‌هایی که در جلسات گذشته درباره آن‌ها همفکری شده بود به‌صورت مکتوب جمع‌آوری و به تهران ارسال شود.

مقرر شد با هماهنگی سازمان دارالقرآن و حمایت رئیس اداره امور قرآنی استان مستندات مورد تائید در خصوص اشتغال بانوان قرآنی جمع‌آوری و تمهیدات لازم جهت ارائه به کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اندیشیده شود و برای به کارگیری، اشتغال و بیمه فعالان قرآنی کشور طرح روشن و شفافی در اسرع وقت در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

در پایان جلسه، حکم 13 نفر از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان از سوی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اعطا شد.

انتهای پیام
captcha