برپایی میز خدمت دستگاه‌ها در ایام دهه کرامت
کد خبر: 3973390
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

برپایی میز خدمت دستگاه‌ها در ایام دهه کرامت

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) پیشنهاد داد تا در ایام دهه کرامت میز خدمت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حرم مطهر یا سایر نقاط شهر برپا شوند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) امروز، 3 خردادماه در جلسه هماهنگی کمیته اجتماعی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌های این حرم برای دهه کرامت گفت: در دهه کرامت می‌توانیم میز خدمت نهادها و دستگاه‌های مختلف را در حرم مطهر و سایر نقاط شهر برپا کنیم.

وی همچنین از برپایی ایستگاه معاینه پزشکی رایگان در حرم مطهر در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهیم کرد.

سلامی با پیشنهاد برگزاری جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ایام دهه کرامت گفت: هر سال در دهه کرامت سازمان انتقال خون یک اتوبوس خون‌گیری را در صحن حضرت معصومه(س) حرم مطهر مستقر می‌کند که امسال هم این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) همچنین گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و غذاهای گرم میان نیازمندان و اکرام آنان نیز از دیگر برنامه‌ریزی‌های دهه کرامت در سطح استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز شاهچراغ(ع) باشد تا مردم بیشتر با آن حضرت و دهه کرامت آشنا شوند.

وی همچنین اجرای تئاتر عروسکی، قصه‌گویی و برنامه‌های فرهنگی در بیمارستان امیر ویژه کودکان سرطانی توسط خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت اعلام کرد و گفت: بخش کودک و نوجوان حرم مطهر برنامه های متعددی اجرایی می کند و با حضور در فضاهای مختلف فعالیت خواهد کرد.

مصطفی دهقانی، نماینده کانون‌های مساجد فارس نیز در این نشست گفت: در کمیته‌های هشت گانه بیشترین تأثیر را کمیته اجتماعی دارد چرا که آثار سایر کمیته‌ها فرهنگی است ولی کمیته اجتماعی می‌تواند اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این دهه می‌توان 2 اردو خدمات اجتماعی ایجاد کرد و چرا که هرچه بیشتر خدمات ارائه شود می‌توان تأثیر بیشتر را در جامعه به صورت ملموس حس کرد، این دهه از سال‌های قبل هم بوده است و شاید تنها افراد مغرض فعالیت‌های در این دهه را به انتخابات مرتبط کنند.

انتهای پیام
captcha