بصیرت‌افزایی و نگاه عمیق برای شهداشناسی در بین جوانان نیاز ضروری است
کد خبر: 3971188
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

بصیرت‌افزایی و نگاه عمیق برای شهداشناسی در بین جوانان نیاز ضروری است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: بصیرت‌افزایی و نگاه عمیق برای شهداشناسی در بین جوانان و به خصوص دانشجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغی و جزو ملزومات ضروری است و از اهداف مهم برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجو و معلم نیز محسوب می‌شود.

بصیرت‌افزایی و نگاه عمیق برای شهداشناسی در بین جوانان نیاز ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، در اولین جلسه ستاد استانی کنگره ۱۴ شهید دانشجو و معلم استان اردبیل، اظهار کرد: الگوگیری از زندگی شهدای والامقام و نیز سیره آن‌ها در زندگی ما یکی از ضروریات مهم و اساسی در زندگی ما است به طوری که باید شرایطی فراهم شود تا دانشجویان بتوانند با آشنایی سیره عملی شهدا آن را در زندگی خود به‌کارگیرند.

وی بیان کرد: بصیرت‌افزایی و نگاه عمیق برای شهداشناسی در بین جوانان و به خصوص دانشجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغی است که از اهداف مهم برگزاری کنگره‌های شهدای دانشجو و معلم نیز محسوب می‌شود و در این زمینه لازم و ضروری است تا دانشجویان را با سیره عملی شهدا آشنا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: تولید محتوا‌های فرهنگی، دینی، علمی و قرآنی یک نیاز اساسی و مهم است و باید در راستای تحقق اهداف مورد نظر هنرمندان و دقیق عمل شود تا بتوانیم تأثیرات ماندگار فرهنگی را در جامعه شاهد باشیم و خروجی‌های مثبت آن را به صورت محسوس استفاده کنیم.

واحد تصریح کرد: تولید کتاب، نرم‌افزار و برگزاری برنامه‌های مختلف با همین محوریت می‌تواند در افزایش و گسترش برنامه‌های فرهنگی گام مؤثر و اساسی بردارد و جشنواره‌های داستان و تولید کتاب صوتی و مقاله در کنار این تولید محتوا‌ها به تأثیرگذاری بیشتر آن کمک شایانی داشته باشد.

وی اظهار کرد: ادامه راه شهدای والامقام در جامعه کنونی که جوانان مورد هجمه و توطئه دشمنان قرار گرفته‌اند بسیار حائز اهمیت و ضروری است و در این زمینه باید نهایت سعی و تلاش ما به تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشد تا بتوانیم هجمه‌های خبیثانه دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha