دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد
کد خبر: 3969445
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد

دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم، به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم و با همکاری مؤسسه دارالفنون به‌عنوان پیشران این طرح در قم برگزار شد.

دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی، روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه، به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم  و با همکاری مؤسسه دارالفنون به‌عنوان پیشران این طرح در قم برگزار شد.

این دوره به‌صورت مجازی در سامانه امجد برای متقاضیانی که پیش از آن در رسته مترجمی در سامانه ثبت‌ نام کردند، برگزار شد؛ همچنین متقاضیان مشاغل خانگی از این دوره مجازی به‌خوبی استقبال کردند.

طیبه شیخی، استاد دوره آشنایی با فن ترجمه، تکنیک‌های مربوط به فن ترجمه را برای متقاضیان مشاغل خانگی در رسته مترجمی بیان و ارائه کرد و در پایان پاسخگوی پرسش‌های مطرح شده بود.

همچنین بر اساس تفاهم و تعامل انجام شده، متقاضیان مشاغل خانگی پس از گذراندن این دوره آموزشی در مؤسسه دارالفنون مشغول به کار شدند.

یادآور می‌شود، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاد دانشگاهی در 31 استان در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha