تاکسیرانی و اتوبوسرانی دارای بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا در شهرداری
کد خبر: 3967338
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
چوبینه:

تاکسیرانی و اتوبوسرانی دارای بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا در شهرداری

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تزریق واکسن برای کارکنان بهشت زهرا(س) و سازمان پسماند و آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم گفت: در شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این سؤال که تاکنون چند نفر در شهرداری تهران از مدیران و معاونان شهردار یا شورای شهری‌ها در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده است.

وی افزود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا(س) و سازمان پسماند انجام شده و از دیروز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر است نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم بیان کرد: بر اساس آمارهای رسمی تاکنون سه هزار و ۵۲ نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و ۶۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است، چرا که برخی از سازمان‌ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام نکرده باشند.

چوبینه بیان کرد: بر اساس آنچه که مدیران مربوطه در شهرداری تهران اعلام کردند، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

وی گفت: در صورتی که شرایط برای تأمین و خرید واکسن از سوی شهرداری فراهم شود، قطعاً ۳۰۰ هزار نفر از خانواده شهرداری تهران را با اولویت‌بندی در مقابل کرونا واکسینه می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha