تحقق شعار سال باید اثر و نتیجه عینی و حقیقی داشته باشد
کد خبر: 3963978
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

تحقق شعار سال باید اثر و نتیجه عینی و حقیقی داشته باشد

فرماندارگناوه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار گناوه گفت: تحقق شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است در کنار کارهای تبلیغاتی باید اثر و نتیجه عینی و حقیقی داشته باشد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، غلامرضا مهرجو، فرماندار گناوه روز گذشته 22 فروردین در جلسه  کمیسیون  تنظیم بازار این شهرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب شعارهای  چند سال اخیر را بنا به شرایط کشور بر محوریت اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز در پیام نوروزی خود بر موضوع تولید، رفع موانع بر سر راه آن و پشتیبانی‌ از این مقوله تأکید کردند که همه ملزم به اجرای عملی آن هستیم.
 
مهرجو در ادامه گفت: تحقق شعار امسال که توسط رهبرمعظم انقلاب «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است در کنار کارهای تبلیغاتی باید اثر و نتیجه عینی و حقیقی داشته باشد.
 
وی اظهار کرد: همه باید برای برطرف کردن موانع تولید در شهرستان گناوه کمک کنند تا این امر جان تازه‌ای بگیرد و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به عنوان افراد محبوب جامعه  شناخته شوند.
 
فرماندار گناوه از دستگاه‌های خصوصی و دولتی شهرستان درخواست کرد تا در راستای زدودن موانع تولید گام بردارند و گفت: می‌توان با همکاری دستگاه‌های خصوصی و دولتی زمینه‌ای ایجاد کرد که سرمایه‌های مردم به سمت تولید با کیفیت و رقابتی متناسب با مزیت و ظرفیت شهرستان برود.
 
وی اضافه کرد: هر شخصی در هر جایگاهی باشد می‌تواند نقش تأثیرگذاری در حمایت از تولید داشته باشد.
انتهای پیام
captcha