بانوان البرزی در کارگاه «مهارت‌آموزی خانواده» شرکت می‌کنند
کد خبر: 3962083
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

بانوان البرزی در کارگاه «مهارت‌آموزی خانواده» شرکت می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی خانواده در البرز خبر داد و گفت: برگزاری این کارگاه با هدف بالابردن سطح دانش خانواده برای داشتن خانواده‌ای سالم برنامه‌ریزی شده است.

بانوان البرزی در کارگاه «مهارت‌آموزی خانواده» شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی خانواده ویژه بانوان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی خانواده با هدف بالا بردن سطح دانش خانواده برای داشتن خانواده‌ای سالم برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: اجرای کارگاه یاد شده با موضوعات مختلف خواهد بود و اولین دوره کارگاه با موضوع خانواده و مراقبت‌های حنسی فرزندان برپا می‌شود.

این مسئول با اشاره به سرفصل‌های این کارگاه، گفت: در این کارگاه‌های آموزشی سرفصل‌هایی شامل پیشگیری از انحرافات در دوره نوجوانی توسط مبلغان بومی ارائه خواهد شد.

ولائی‌برحق تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی کارگاه‌های آموزشی درخصوص موضوع یاد شده و ارتقاء مهارت خانواده با توجه به آسیب‌های موجود در جامعه است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسائل در حوزه تربیت، تربیت جنسی فرزند است، زیرا نقشی مهم در آینده فرزندانمان دارد و باید با برگزاری این طرح‌ها، تربیت صحیح مبتنی بر آموزش را به فرزندان منتقل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در پایان گفت: با برنامه‌ریزی برای برگزاری این کارگاه‌ها امیدواریم اثرات خوبی برای تحقق سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha