تسلیت جامعه روحانیت شیراز به دلیل درگذشت مادر شهیدان روزیطلب
کد خبر: 3961530
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

تسلیت جامعه روحانیت شیراز به دلیل درگذشت مادر شهیدان روزیطلب

دبیر جامعه روحانیت شیراز طی پیامی درگذشت مرحومه اقدس کشاورزی، مادر شهیدان روزیطلب از شهدای دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت مرحومه اقدس کشاورزی، مادر شهیدان روزی‌طلب، از شهدای دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام تسلیت آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت بانوی صالحه فقیده سعیده مرحومه مغفوره ام‌الشهداء حاجیه خانم اقدس کشاوری مادر شهیدان پرافتخار و سرافراز سپاه اسلام روزیطلب موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

رحلت این مادر فداکار و صبور یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پرافتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اينجانب درگذشت این بانوی صالحه را به خانواده‌هاي معظم شهدا، مردم ولايت‌مدار و شهيدپرور شيراز و استان فارس و بازماندگان محترم اين عزيز به خدا پيوسته صميمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر صبور رحمت و غفران واسعه و حشر با اولیاء الهی در جوار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha