مصدومیت ده‌ها کارگر فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست
کد خبر: 3960887
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

مصدومیت ده‌ها کارگر فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست

حمله نظامیان صهیونیست به ده‌ها کارگر فلسطینی در الخلیل، ورود نظامیان صهیونیستی به منطقه باستانی سبسطیه، ورود ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی و یورش نظامیان به قدس و کرانه باختری از جمله تازه‌ترین تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، ده‌ها کارگر فلسطینی روز یکشنبه، اول فروردین، در حمله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر الخلیل کرانه باختری مصدوم شدند.

راتب الجبور، هماهنگ کننده کمیته ملی و مردمی در جنوب کرانه باختری می‌گوید: نظامیان اشغالگر به سمت کارگران فلسطینی در نزدیکی پست بازرسی ترقومیا در شهر الخلیل گاز اشک‌آور شلیک کردند که در نتیجه آن ده‌ها نفر از کارگران دچار حالت وخیم خفگی ناشی از استنشاق گاز پیدا کردند.

نظامیان صهیونیست سعی داشتند مانع ورود کارگران فلسطینی به اراضی اشغالی 1948 برای رسیدن به سر کارشان شوند.

از سوی دیگر ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز با پشتیبانی پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه وارد صحن‌های مسجدالاقصی شده و مراسم تلمودی اجرا کردند.

محمد عازم، رئیس شورای شهرک سبسطیه در نابلس در کرانه باختری هم گفت که نظامیان اشغالگر با همراهی شمار از مسئولین رژیم صهیونیستی به منطقه باستانی سبسطیه هجوم آوردند.

به گفته او کاروانی مرکب از بیست خودروی نظامی و غیرنظامی به شکلی محرمانه وارد منطقه باستانی سبسطیه شدند و با ایجاد حلقه امنیتی مانع ورود فلسطینی‌ها به آنجا شدند و فلسطینی‌ها هم از هویت مسئولین صهیونیستی که وارد این منطقه شدند،  اطلاع پیدا نکردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین روز یکشنبه هشت شهروند فلسطینی از جمله دو برادر را از کرانه باختری ربودند. یک جوان اهل محله الشیخ جراح قدس نیز به قدری توسط نظامیان اشغالگر مورد ضرب و جرح قرار گرفت که به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام
captcha