برنامه‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه دامغان در سال ۱۴۰۰
کد خبر: 3960141
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

برنامه‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه دامغان در سال ۱۴۰۰

آموزش ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ضرب‌المثل‌ها و تمثیلات قرآنی، حفظ موضوعی قرآن و ... بخشی از برنامه‌هایی است که کانون قرآن و عترت دانشگاه دامغان برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایکنا؛ کانون قرآن و عترت دانشگاه دامغان برای سال 1400 اجرای برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه‌هایی با محوریت معجزات علمی قرآن کریم اشاره کرد.

همچنین از دیگر برنامه‌ها می‌توان آموزش ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با قرائت قرآن، آموزش غیرحضوری مفاهیم و تفسیر قرآن، پرتویی از اسرار نماز، تلنگرانه، قرآن در کلام بزرگان و اندیشمندان و آیه‌گرافی را برشمرد.

تدبر در قرآن، در پیشگاه سبز شهدا، ضرب‌المثل‌ها و تمثیلات قرآنی، صحیفه سجادیه راهنمای زندگی، محافل انس با قرآن و تلاوت‌های ماه رمضان، جمعه‌های انتظار، حفظ موضوعی قرآن، برگزاری مسابقات و همایش قرآنی و جشن میلاد امام زمان(عج) نیز از دیگر محورهایی است که برای اجرا در سال 1400 تعیین شده است.

شنبه‌ها کلاس آموزش تفسیر قرآن با عنوان تلنگرانه، یکشنبه‌ها کلاس‌های آموزش نهج‌البلاغه به وقت اهل بیت(ع)‌ و حفظ موضوعی قرآن کریم، دوشنبه‌ها کلاس پرتویی از اسرار نماز و آشنایی با قرائت قرآن کریم، سه‌شنبه‌ها کلاس‌‌های تدبر در قرآن و قرآن در کلام بزرگان و اندیشمندان، چهارشنبه‌ها کلاس‌‌های آیه‌گرافی، ضرب‌المثل‌های قرآنی و معجزات علمی قرآن کریم، پنج‌شنبه‌ها نیز کلاس‌های در پیشگاه سبز شهدا،  صحیفه سجادیه راهنمای زندگی و جمعه‌ها نیز کلاس جمعه‌های انتظار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha