هشدار سخنگوی نجباء به سازشکاران: عاقبت عادی‌سازی هلاکت است
کد خبر: 3958876
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

هشدار سخنگوی نجباء به سازشکاران: عاقبت عادی‌سازی هلاکت است

جنبش مقاومت اسلامی نجباء در عراق به افراد یا احزابی که برای عادی‌سازی روابط بغداد ـ تل‌آویو تلاش می‌کنند، هشدار داد که عراق را ملک پدری‌شان ندانند و با این خطا خود را به مهلکه نیفکنند.

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر جنبش نجباء در تهران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در عراق به افراد یا احزابی که برای عادی‌سازی روابط بغداد ـ تل‌آویو تلاش می‌کنند، هشدار داد که عراق را ملک پدری‌شان ندانند و با این خطا خود را به مهلکه نیفکنند.

نصر الشمری به گمانه‌زنی‌ها و اظهارات هدفمند در راستای عادی‌انگاری سازش میان عراق و رژیم غاصب صهیونیستی، واکنشی شدیداللحن نشان داد.

او در پیامی توئیتری خطاب به سازشکاران نوشت: عراق ملک پدری‌تان نیست که تاریخ، مقدسات و اصول عقیدتی ـ اجتماعی آن را مصادره کنید.

وی با اشاره به فتوای شهید آیت‌الله «سیدمحمدباقر صدر» مبنی بر اینکه «صلح با دشمن اسرائیلی به‌منزله خروج از دین است»، به افراد و احزابی که در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کنند، هشدار داد: این حکم، علنی و آشکار است. پس عاقل باشید، عبرت بگیرید و خود را با دست خود به مهلکه نیفکنید!

طی روزهای اخیر رسانه‌های وابسته به رژیم‌هایی عربی از حاشیه خلیج فارس مدعی شدند که بعد از عادی‌سازی روابط امارات، بحرین، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی، نوبت عراق است.

به دنبال آن، ریاست جمهوری عراق شب گذشته خبرها مبنی بر آمادگی بغداد برای امضای تفاهم با رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد.

انتهای پیام
captcha