روحیه ایثار به واسطه خانواده شهدا در جامعه زنده و پویا است
کد خبر: 3958093
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

روحیه ایثار به واسطه خانواده شهدا در جامعه زنده و پویا است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه خانواده شهدا تندیس صبر، ایثار و استقامت در جامعه هستند گفت:روحیه ایثار به واسطه چنین الگوهایی در جامعه زنده و پویا است.

روحیه ایثار به واسطه خانواده شهدا در جامعه زنده و پویا است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان امروز 17 اسفند در مراسم تجلیل از خانواده طلبه شهید حسین یحیایی»ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید گفت: با نزدیک شدن به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تکریم خانواده معظم این شهید والا مقام سرآغاز برنامه‌های این هفته است.

وی با تأکید براینکه امروز اگر اقتدار و امنیت در ایران اسلامی در سطح بالایی قرار دارد، این امر مرهون فداکاری شهدا و خانواده های آنها است اظهار کرد: خانواده شهدا تندیس صبر، ایثار و استقامت در جامعه هستند و روحیه ایثار به واسطه چنین الگوهایی در جامعه زنده و پویا است.

موسوی ادامه داد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با محوریت تجلیل از خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالجاری است.

وی شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداء و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در همه عرصه‌های زندگی ایرانی اسلامی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان را از اهداف این طرح برشمرد.

یادآور می‌شود شهید حسین یحیایی، مسئول عقیدتی لشکر ۱۷ علی‌ بن ابی طالب (ع) (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و از طلبه‌های شهید دوران دفاع مقدس است که در بیست و دوم دی ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha