انیس نقاش از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم جهانی بود
کد خبر: 3955938
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
آیت‌الله اعرافی:

انیس نقاش از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم جهانی بود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور پیام تسلیت به‌مناسبت درگذشت انیس نقاش، گفت: ایشان از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم جهانی و استکبار بوده و با قدم‌هایی استوار، همت بلند و انگیزه‌ای بالا عمری را در راه مبارزه و اعتلای اسلام و خدمت به مسیر مقاومت گذراند.

انیس نقاش از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم جهانی بودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی به مناسبت درگذشت انیس نقاش از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت، گفت: با کمال تأسف خبر درگذشت مجاهد نستوه جناب آقای انیس نقاش موجب تألم خاطر شد، ایشان از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم جهانی و استکبار بوده و با قدم‌هایی استوار، همت بلند و انگیزه‌ای بالا عمری را در راه مبارزه و اتحاد و اعتلای اسلام و خدمت به مسیر مقاومت گذراند و در این‌ مسیر از هیچ کوشش و ایثارگری فروگذار نکرد.

در ادامه پیام مدیر حوزه‌های علمیه کشور آمده است: عشق به اسلام و محبت امام خمینی(ره) و باور به اهداف وحدت‌بخش مقام معظم رهبری و سال‌ها مبارزه از این فرد، شخصیتی ساخته بود که فتنه‌گری‌ها، تفرقه‌افکنی‌ها را تشخیص داده و نسبت به روشنگری درباره آنها اقدام می‌کرد. اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این برادر مجاهد، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

یادآور می‌شود، انیس نقاش از مبارزان لبنانی و عضو سابق جنبش فتح بود که بخش بزرگی از عمر خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی صرف کرد؛ نقاش در طول سال‌های گذشته به عنوان پیشگام رسانه‌ای در حوزه مقاومت فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام
captcha