پنجمین نشست «زنان در آموزش عالی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3955295
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

پنجمین نشست «زنان در آموزش عالی» برگزار می‌شود

پنجمین نشست ملی گروه مطالعات زنان مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با عنوان «زنان در آموزش عالی با نگاهی به دانشگاه سیستان و بلوچستان» صبح سه‌شنبه، پنجم اسفندماه، در همکاری با دفتر مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در این نشست که با حضور فائزه رحمانی، مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده و دانشیار مهندسی هسته‌ای دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و به میزبانی خدیجه کشاورز، استادیار جامعه شناسی و مدیر گروه مطالعات زنان مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار نرم افزار دانشکده برق و کامپیوتر و رئیس مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه، فرانک حسین زاده سلجوقی، دانشیار ریاضی کاربردی و رئیس مجتمع آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان، خدیجه اسدی سروستانی، استادیار علوم اجتماعی و مدیر مرکز نوآوری اجتماعی دانشگاه و امیرحمزه سالارزایی، استاد فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان، سخنرانی می‌کنند.
 
یادآور می‌شود، پنجمین نشست ملی زنان در آموزش عالی، روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی b2n.ir/iscs در این نشست شرکت کنند. پخش زنده نشست از طریق صفحه مؤسسه در اینستاگرام به نشانی iscs.ac.ir هم قابل مشاهده است.
انتهای پیام
captcha