مهلت ثبت‌نام در «نورالثقلین ۳» تمدید شد
کد خبر: 3955028
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

مهلت ثبت‌نام در «نورالثقلین ۳» تمدید شد

مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره آموزشی «نورالثقلین ۳» خبر داد و گفت: این دوره با هدف آموزش قرائت ترتیل قرآن کریم و با محوریت آموزش جزء ۳۰ قرآن کریم به سبک تلاوت استاد منشاوی برگزار خواهد شد.

سیدمصطفی موسوی، مسئول مركز قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره آموزشی «نورالثقلین 3» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 5 اسفندماه مهلت دارند در این دوره آموزشی ثبت‌نام كنند.

وی با بیان اینكه این دوره آموزشی به‌منظور آموزش صوت و لحن،‌ تجوید و ترتیل برگزار می‌شود، افزود: این دوره با هدف آموزش قرائت ترتیل قرآن کریم و با محوریت آموزش جزء ۳۰ قرآن کریم به سبک تلاوت استاد منشاوی برگزار خواهد شد.

موسوی بیان كرد: دوره آموزشی مذكور به‌ همت مركز قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس و با همكاری مؤسسه قرآنی ذكر جمیل و اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می‌شود.

مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس با تصریح اینكه دوره آموزشی نورالثقلین 3 تنها برای گروه‌های سنی 8 تا 19 سال پسران و 10 تا 18 سال دختران برپا خواهد شد، گفت: این دوره  در ١٠ جلسه یک‌ساعته‌ آموزشی است که برای بانوان به‌صورت مجازی و برای آقایان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی، زمان برگزاری این دوره را 8 تا 26 اسفندماه جاری اعلام كرد و گفت: این دوره با حضور اساتید برتر و مجرب استان فارس نظیر عطاءالله امیدواری و زهرا حسین‌پور برگزار خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت شركت در این دوره مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد دقیق، کدملی، نام پدر و تصویر فیش واریزی را به شماره واتس‌اپ  09176033568 ارسال كنند.

انتهای پیام
captcha