معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی فجر مؤسسه سرای نور
کد خبر: 3953718
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی فجر مؤسسه سرای نور

برگزیدگان جشنواره قرآنی فجر که از سوی مؤسسه سرای نور چاهکوتاه با همکاری مدارس‌ روستاهای سراسر استان بوشهر برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، برگزیدگان جشنواره قرآنی فجر که از سوی مؤسسه سرای نور چاهکوتاه برگزار شده بود، معرفی شدند. این جشنواره قرآنی با همکاری مدارس‌ روستاهای سراسر استان بوشهر برگزار شده بود.

در رشته قرائت تقلیدی؛ سید‌عباس موسوی‌نسب، رضا زنده بودی و مهدی اهرمی اول تا سوم شدند، در رشته ترتیل آقایان علیرضا دشتی‌زاده، نفر اول و محمدامین نریمانی، نفر دوم شدند.

در رشته ترتیل بانوان محدثه سیروس؛ نفر اول، سحر ذکاوتی؛ نفر دوم و نرجس حسن‌زاده و ملیحه سیروش به طور مشترک سوم شدند.

میثم آرامون، امیرحسین فریدونی و محمدرضا نریمانی نیز به ترتیب در رشته روان‌خوانی قرآن اول تا سوم شدند. در بخش بانوان همین رشته نیز فاطمه‌زهرا دشتی‌زاده؛ نفر اول، رایحه فریدونی؛ نفر دوم و مریم آرامون و مهتاب گرشاسبی نیز به طور مشترک سوم شدند.

در رشته حفظ 5 جزء آقایان رضا جداوی؛ نفر اول، محمد نجاتی؛ نفر دوم و امیرعباس اهرمی؛ سوم شدند. این رشته در بخش بانوان نفر سوم نداشت و زینب خوبخواه به عنوان اول و زهرا شمسکی به عنوان دوم دست پیدا کردند.

طاها برشد و احمدرضا دهقانیان نیز به ترتیب نفرات اول و دوم در رشته حفظ یک جزء آقایان شدند، در بخش بانوان نیز زینب ذکاوتی اول، سیده‌معصومه سادات‌هاشمی دوم و کوثر خوبخواه نفر سوم شدند.

در رشته نقاشی کودکان نیز نازنین‌مریم دشتی‌زاده، فاطمه قاسمی‌پور، زهرا ذکاوتی، محمود منوچهری، فاطمه اهرمی و آرمان محمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی سرای نور روستای چاهکوتاه از سال ۹۳ مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده و در استان بوشهر، روستای چاهکوتاه، خیابان اصلی، جنب مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha