خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت خدمت‌رسانی مسئولان باشد
کد خبر: 3953556
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت خدمت‌رسانی مسئولان باشد

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران در فراق شهیدان و یا پرستاری از جانبازان کمتر از شهادت و ایثار در راه خدا نیست، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسئولان در اولویت باشد.

دیدار نماینده بویراحمد با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 23 بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر با حضور در منزل شهیدان قهرمان و غلام‌پور با خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی روشنفکر همچنین در دیدار با زینت‌پور، جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی ضمن تبریک آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز اگر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دنیا ایران را به عنوان یک کشور مقتدر و استکبارستیز می‌شناسند، نشانه زنده بودن فرهنگ ایثار و فداکاری در بین ملت شریف، ولایتمدار و غیور ایران اسلامی است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران عزیز در روز‌های سخت انقلاب، جنگ هشت‌ ساله دفاع مقدس، دفاع از حریم نظم و امنیت و دفاع از حرم از همه دنیای خود دست کشیدند تا امروز انقلاب اسلامی با همه کارشکنی‌ها، تحریم‌های ظالمانه و توطئه دشمنان در حال برگزاری جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خود باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران در فراق شهیدان و یا پرستاری از جانبازان کمتر از شهادت و ایثار در راه خدا نیست، یادآور شد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید برای مسئولان در اولویت باشد.

انتهای پیام
captcha