مردم ایران با حفظ وحدت در انتخابات ۱۴۰۰ حضور می‌یابند
کد خبر: 3953368
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

مردم ایران با حفظ وحدت در انتخابات ۱۴۰۰ حضور می‌یابند

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان برای کمرنگ‌تر کردن حضور مردم در انتخابات سال آینده توطئه و دسیسه‌چینی می‌کنند که ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه تر از همه سال‌ها در این انتخابات نیز شرکت و سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

ارسالی امروز| مردم ایران علی‌رغم توطئه دشمنان،  با حفظ وحدت در انتخابات ۱۴۰۰ حضور می‌یابندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری،۲۲بهمن ماه، به‌عنوان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی نمادین یوم الله ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌های دشمنان انقلاب پشتیبان این نظام الهی هستند. 

وی افزود: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی و به‌ویژه مردم غیور و انقلابی آذربایجان‌غربی، امروز با حضور خود نشان دادند که همیشه وفادار به آرمان‌های امام و انقلاب باقی خواهند ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز بیان کرد: دشمنان برای کمرنگ‌تر کردن حضور مردم در انتخابات سال آینده توطئه و دسیسه چینی می‌کنند که به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه تر از همه سال‌ها در این انتخابات نیز شرکت و سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: از جمله توطئه دشمنان را ایجاد تفرقه بین اقوام و ادیان مختلف است که وحدت موجود در آذربایجان‌غربی الگویی برای تمام‌جوامع ایران اسلامی است و این ملت بزرگ نشان دادند که همواره متحد و یکپارچه این راه را ادامه خواهند داد.

نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: محور مقاومت بیش از پیش تقویت شده و راه سردار سلیمانی ادامه داردو پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند و این مهم را دشمنان انقلاب نیز می‌دانند چرا که ملت بزرگ ایران و محور مقاومت درس آموز امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز تولید واکسن ایرانی کرونا را یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی نه تنها در حوزه علم و فن آوری بلکه در تمام حوزه ها پیشرفتی چشمگیر دارد و به عنوان الگویی بی بدیل در منطقه و جهان تبدیل شده است.

گفتنی است امسال راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به‌خاطر شیوع بیماری کرونا به‌صورت رژه خودرویی و موتوری و نمادین انجام شد.

انتهای پیام
captcha