طرح طواف ۵ محور در حوزه آسیب‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد
کد خبر: 3952590
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

طرح طواف ۵ محور در حوزه آسیب‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی طواف در کرمانشاه، گفت: طرح ملی طواف ۵ محور در حوزه آسیب‌های اجتماعی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نیشنی و مناطق محروم را پوشش می‌دهد.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح ملی طواف در استان، اظهار کرد: طرح طواف ۵ محور در حوزه آسیب‌های اجتماعی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم را در دو بخش ایده و اقدامات فرهنگی پوشش می‌دهد.

وی به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر پایش، رصد و ارزیابی تخصصی طرح‌های پیشنهادی و فعالین فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدام به فراخوان طرح‌های فرهنگی (طرح طواف) با نگاهی ویژه در مسیر تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های پنج‌گانه کرده است.

حجت‌الاسلام کارگر گفت: حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و انجام اقدامات کیفی و فرهنگی روی موضوعات ارائه شده دارای اولویت در عرصه فرهنگ با رویکرد اجتماعی از مهم‌ترین اهداف فراخوان طرح است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: طرح‌های ارسالی به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

وی افزود: تمامی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعاتی طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha