مسئولان در قبال شهدا وظیفه سنگینی برعهده دارند
کد خبر: 3951801
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

مسئولان در قبال شهدا وظیفه سنگینی برعهده دارند

مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت: کشور ما در عرصه‌های مختلف خون‌هایی زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و وظیفه امروز کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون شهدا سنگین است.

مسئولان در قبال شهدا وظیفه سنگینی برعهده دارند

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 15 بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم 22 بهمن، یادواره شهدای انقلاب و میهمانی لاله‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک دهه فجر، شهدا را ارزش‌های کشور و انقلاب دانست و گفت: عزت و اقتدار کشور به برکت قدرت و اثرگذاری خون شهداست، کشور ما در عرصه‌های مختلف خون‌هایی زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و وظیفه امروز کارگزاران نظام و انقلاب در قبال خون شهدا سنگین است.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، باید برای زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان و تبیین و تثبیت ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم چون زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب.

رستمیان در ادامه به برگزاری مراسم ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: مراسم بزرگداشت 52 شهید انقلاب اسلامی استان البرز و میهمانی لاله‌ها فردا، پنج‌شنبه، 16 بهمن‌ماه از ساعت 10 در کانون شهید سبحانی سپاه و از ساعت 15 در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید البرز تصریح کرد: همچنین مراسم رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) نیز به 22 اسفندماه سال جاری، روز بزرگداشت شهدا موکول شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مراسم هم در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha