ثبت‌نام 1980 یزدی در طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی»
کد خبر: 3951464
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

ثبت‌نام 1980 یزدی در طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی»

دبیر اجرایی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» در استان یزد، از ثبت‌نام یک هزار و 980 نفر در این طرح در سطح استان خبر داد.

ثبت‌نام 1980 یزدی در طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی»محمد زارع، دبیر اجرایی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: این طرح توسط جهاددانشگاهی از بهمن 98 وارد فاز مطالعاتی شده که تاکنون یک هزار و 980 نفر در مشاغل مختلف در سطح استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی؛ هدف از اجرای این طرح را ساماندهی، بررسی، استعدادسنجی و توانمندسازی متقاضیان راه‌اندازی مشاغل خانگی برشمرد و گفت: براساس الگوی طرح «توسعه مشاغل خانگی» توانمندسازی 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان در دستور کار قرار گرفته که سهم استان یزد از این تعداد یک هزار و 800 نفر پیش‌بینی شده است.

دبیر اجرایی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» در استان یزد؛ آموزش و مشاوره رایگان و حمایت از متقاضی تا مرحله ایجاد اشتغال پایدار و اتصال به بازار را از خدمات این طرح دانست و شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان ثبت‌نام در این طرح را حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت‌نام، نداشتن اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی با این توضیح که افرادی که بیمه خویش‌فرمایی دارند، منعی در ثبت‌نام ندارند، ذکر کرد.

زارع اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تلاش و توجه ویژه به اجرای این طرح شعار «هر ایرانی یک مهارت، هر منطقه یک مزیت» تحقق یابد.

انتهای پیام
captcha