افتتاح 2 طرح اشتغالزایی بهزیستی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3951303
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
به‌مناسبت دهه فجر انجام شد؛

افتتاح 2 طرح اشتغالزایی بهزیستی در خراسان‌جنوبی

به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، دو طرح اشتغال در حوزه بهزیستی و سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در خراسان‌جنوبی افتتاح شدند.

ارسالی دوشنبه /// افتتاح سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌جنوبی، علی عرب‌نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی، 13 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح دو طرح اشتغالزایی این مرکز، گفت: این دو طرح به نمایندگی از ۶۳ طرح اشتغالزایی معلولان و مددجویان بهزیستی در شهرستان بیرجند افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریالی هزینه شده برای راه‌اندازی ۶۳ طرح در شهرستان بیرجند، افزود: 20 نفر یگر از جامعه هدف اعم از معلولان، فرزندان بهزیستی، بهبودیافتگان اعتیاد و... نیز برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و به امید خدا در سال جاری مشاغل خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های تشویقی و حمایت بهزیستی برای کارفرمایان، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف هم برای خوداشتغالی و هم برای تسهیلات کارفرمایی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

عرب‌نژاد ادامه داد: از دهه فجر ۹۸ تاکنون به ۳۲۸ نفر از افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

همچنین با حضور مسئولان استانی، مرکز تخصصی مشاوره و خانواده موفق در مرکز استان افتتاح شد. این مرکز، سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در استان است که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال راه‌اندازی شده و با به‌کارگیری 10 نفر نیروی متخصص با تحصیلات مرتبط در زمینه کاهش آسیب طلاق و آموزش‌های پیش از ازدواج فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha