زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان نخبه و بااستعداد در اردبیل فراهم می‌شود
کد خبر: 3949585
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان نخبه و بااستعداد در اردبیل فراهم می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان مستعد و نخبه استان یک اولویت اساسی است و از ظرفیت این جوانان برای رشد و پیشرفت کشور بهره‌گیری خواهیم کرد.

زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان نخبه و بااستعداد در اردبیل فراهم می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فاضل احدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، پنجم بهمن‌ماه در بازدید از مراکز فنّاور اردبیل، اظهار کرد: در راستای دستیابی به پیشرفت‌های علمی شاهد توسعه و پیشرفت اساسی در زنجیره ارزش هر صنعت و حوزه‌ای خواهیم بود که این موضوع در توسعه مراکز علمی استان نیز مؤثر واقع خواهد شد.

وی با اشاره به این که ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان مستعد و نخبه استان یک اولویت اساسی است، بیان کرد: با الگویابی و جهت‌دهی می‌توان در توسعه فناوری‌ها و نیز توسعه کسب و کار‌ها اقدامات اساسی و لازم را انجام داده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی برای ارتقای فعالیت‌های دانش‌بنیان یک اولویت اساسی است و در این زمینه حمایت‌های مالی و معنوی را در این زمینه انجام خواهیم داد.

احدی ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های دانش‌بنیان با ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن بستر‌هایی برای آشنایی افراد با مفاهیم فنّاوری‌های نوین برای کسب درآمد و اشتغال‌زایی اولویت اساسی است که در این زمینه درصدد برای ایجاد اعتماد به نفس در بین جوانان هستیم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت محافل علمی برای کمک به توسعه دانشگاه‌ها و روند علمی کشور یک اولویت اساسی است تا بتوانیم جوانان بااستعداد را برای ورود به بازار کار آماده‌سازی کنیم که در این زمینه نیازمند مهارت‌افزایی و نوآوری هستیم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راستای لزوم تربیت و تأمین نیروی انسانی از ظرفیت نخبگان برای تولید علم و تکنولوژی استفاده می‌شود تا بتوانیم با ترویج فرهنگ و جریان‌سازی‌های لازم شاهد حرکت موتور‌های محرکه باشیم.

احدی افزود: کسب خلاقیت و نوآوری افراد برای دستیابی به موفّقیت و پیشرفت لازمه اساسی است و در این زمینه تمامی استان‌های پیشرفته کشور با این اقدام به نوآوری و پیشرفت دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha