بیانیه دانشجویان علوم قرآنی تهران در چهلمین روز شهادت‌ شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3946283
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

بیانیه دانشجویان علوم قرآنی تهران در چهلمین روز شهادت‌ شهید فخری‌زاده

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی تهران، در چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی تهران، در چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده در بیانیه‌ای نوشت: باز هم دست کثیف استکبار، از آستین ایادی مزدور او بیرون آمد و این‌بار پدر هسته‌ای‌ کشورمان دکتر محسن فخری زاده را از ما گرفت. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما جمعی از بسیجیان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم این اقدام خصمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، که مَنِشی جز ترور و خون‌ریزی ندارد را محکوم می‌کنیم و به آنان اعلام می‌داریم که هرگز دست از تلاش و موفقیت برنداشته و نخواهیم داشت. شما دشمنان با به شهادت رساندن ایشان ما را در راه پیروی از خط امام، بیش از پیش ثابت قدم کردید و تنها ناتوانی و عجز خودتان را به جهانیان نشان دادید؛ اما بدانید تا ما فرزندان این خاک هستیم، نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی شما پایین برود و جوابی دندان شکن دریافت خواهید کرد.

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی تهران همچنین تأکید کرد: قطعاً ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های نظامی و علمی، نمایان‌گر اوج ذلت و حقارت دشمنان اسلام است که تاب دیدن پیشرفت و خودکفایی آزادگان این مرز و بوم را ندارند. دشمن بداند! با رفتن عزیزانی چون «شهریاری» و «فخری‌زاده» و امثالهم، خللی در عزم راسخ سربازان امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» به وجود نخواهد آمد. در پایان با مقتدای خود عهد می‌بندیم که تا منتهای وجود، لبیک گوی آن قائد فرزانه باشیم و وفاداری به انقلابمان، راه ایشان و شهیدان را ادامه خواهیم داد، ان شاءالله.

در انتهای این بیانیه نیز می‌خوانیم: ما از جانب دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» و ملت مسلمان ایران و خانواده محترم شهید بزرگوار محسن فخری زاده شهادت ایشان را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای ایشان طلب خیر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha