کسب رتبه برتر مستند «فصل شیدایی» در جشنواره عمار
کد خبر: 3946032
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

کسب رتبه برتر مستند «فصل شیدایی» در جشنواره عمار

مدیر روابط عمومی صدا‌وسیمای لرستان از کسب رتبه برتر مستند «فصل شیدایی» از تولیدات بسیج این مرکز در یازدهمین جشنواره ملی فیلم عمار خبر داد.

ارسالی///رتبه برتر «فصل شیدایی» در جشنواره عمارمهرداد رحمتی، مدیر روابط عمومی صدا‌وسیمای مرکز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به کسب رتبه برتر مستند تولیدی این مرکز در جشنواره فیلم عمار، اظهار کرد: مستند «فصل شیدایی» از تولیدات بسیج صدا‌وسیمای مرکز لرستان در یازدهمین جشنواره ملی فیلم عمار موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی افزود: هیئت داوران یازدهمین جشنواره ملی فیلم عمار لوح افتخار این جشنواره را به خاطر روایت بومی و تأثیر‌گذار از موضوعی بکر به مستند «فصل شیدایی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد احمد‌پور اهدا کرد.

مدیر روابط عمومی صدا‌وسیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه این مستند با رویکردی خلاقانه به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد، گفت: مستند «فصل شیدایی» چندین خاطره بومی دوران دفاع مقدس را با کمک تعدادی از بازیگران لرستانی بازسازی کرده است.

رحمتی اضافه کرد: مستند «فصل شیدایی» تولید بسیج صداوسیمای مرکز لرستان چندی پیش نیز دیپلم افتخار جشنواره ملی فانوس را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام
captcha