حیات و شهادت سردار سلیمانی مکتب مجاهدان و آزادگان جهان است
کد خبر: 3943951
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سخنگوی نجباء:

حیات و شهادت سردار سلیمانی مکتب مجاهدان و آزادگان جهان است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی عراق(نجباء) با برشمردن برخی آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی، تأکید کرد که ادامه حملات ضدآمریکاییِ مقاومت عراق، تنها مسیر مطمئن برای اخراج اشغالگران از این کشور است.

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر جنبش نجباء در تهران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در اظهاراتی ضمن تجلیل از رشادت‌های شهیدان سلیمانی و المهندس، آن دو فرمانده فقید را منبع روحیه و مربی ایمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت توصیف کرد.

نصر الشَمَّری با انتقاد از سیاستمداران ذلیل که مانع اخراج اشغالگران از عراق هستند، تأکید کرد که آمریکایی‌ها جز زبان زور را نمی‌فهمند و تنها راه اخراج آنان، حملات مستمر مقاومت است.

وی همچنین رژیم‌های عربی سازشکار را «خائن و فاسد» خواند و تصریح کرد که عراق هرگز به پروژه ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد پیوست.

الشمری با بیان اینکه سلیمانی و المهندس فرماندهان نظامی نبودند که در اتاق‌های جنگ تحت‌الحفظ عملیات‌ها را برنامه‌ریزی کنند، گفت: آنها سردارانی محمدی و علوی بودند که خودشان در صف اول حضور داشتند و هیچ‌گاه از ایثار جان در حفاظت از فرزندان مجاهد خود بخل نورزیدند.

سخنگوی جنبش نجباء تأکید کرد: وجود این دو فرمانده فقید، فقط جنبه روحیه‌بخشی نظامی و حماسی نداشت؛ بلکه برای رزمندگان، منبعی ایمانی، تربیتی و فکری بود؛ ظرفیتی که این دو شهید بزرگوار حتی در سخت‌ترین اوضاع از آن غافل نبودند و همیشه به نماز، دعا و ذکرهای وارده از معصومین(ع) توصیه می‌کردند و اینگونه بود که در میدان‌های مختلف علی‌رغم هجوم وسیع دشمنان و شدت درگیری، پیروزی‌های بزرگی محقق شد.

او با بیان اینگه اگر زندگی این دو فرمانده، مدرسه و مکتب بود، در شهادتشان هزار درس وجود داشت، گفت: شهادت این دو مرد، یک انتخاب الهی بود که قبح جنایت متجاوزان را آشکار کرد. آثار بزرگ و عمیقی بر این عروج ملکوتی مترتب است؛ به‌طوری‌که جهان بعد از شهادت این دو بزرگمرد با جهان قبل از آن متفاوت است و در آینده نزدیک به برکت این خون‌های پاک شاهد نتایج بزرگی خواهیم بود.

الشمری با تأکید بر اینکه آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد، گفت: هیچ‌کس نباید به سروصدا و بوق‌های رسانه‌ای آمریکایی‌ها توجه کند. هرچه آنان بیشتر شوند، مقاومت هم بیشتر می‌شود و به یاری خدا به‌زودی خواهند رفت و مزدوران حقیر خود را در صحنه مجازات تنها خواهند گذاشت.

سخنگوی جنبش نجباء افزود: عراق هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار نخواهد کرد. سرزمین علی، حسین و اباالفضل(علیهم‌السلام) پاک‌تر از آن است که با سازشکاران آلوده شود. هرکسی که به‌دنبال قدم گذاشتن در این باتلاق باشد، پایان خود را با دست خود رقم زده است.

او تأکید کرد: رژیم‌های کوچک حاشیه خلیج‌ فارس در واقع فقط با اسرائیل سازش نکرده‌اند، بلکه برای تداوم بخشیدن به حیات این رژیم اشغالگر جنایتکار ساخته شده‌اند و هرآنچه در مدت اخیر رخ داد، فقط آشکارسازی مسائلی بود که در خفا انجام می‌شد.

الشمری ادامه داد: شهید حاج‌ قاسم سلیمانی سخن مهمی با این مضمون داشت که اگر کسی در دنیا مانند شهدا زندگی نکند، شهید نخواهد شد. همانگونه که حیات حاج‌ قاسم سلیمانی برای همه مجاهدان و کسانی که در راه امام‌حسین(ع) گام برمی‌دارند، درس‌آموز بود، شهادت او نیز بزرگترین آموزه‌ها را برای آزادگان به همراه داشت.

انتهای پیام
captcha