آل سعود از شوق جوانان یمنی برای دفاع از وطن درمانده شده است
کد خبر: 3943440
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن:

آل سعود از شوق جوانان یمنی برای دفاع از وطن درمانده شده است

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: آل سعود و آل نهیان متعجبند که چگونه یمنی‌ها را با سلاح‌های مختلف هدف می‌گیرند اما همچنان دسته دسته جوانان برای دفاع از کشور به پا می‌خیزند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیره، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی در یمن بر مسئولیت این دولت در قبال خانواده‌های شهدای یمن تأکید کرد.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن به مناسبت بزرگداشت «روز شهید» گفت: این مناسبت مسئولیتی را که به گردن همه ما هست به دولت و وزرا یادآور می‌شود تا ستارگان درخشانی را که عزت، شرافت و استقلال یمن را مصون داشتند، فراموش نکنیم.

بن حبتور افزود: به این مناسبت ما سالروز شهید را تا روز قیامت گرامی می‌داریم و بر ضرورت تکریم شهدا با یادآوری مستمر جانفشانی‌هایشان و همچنین حمایت از خانواده‌هایشان تأکید می‌کنیم.

وی افزود: دشمن از ما بسیار متحیر است و این سؤال برایش پیش آمده که چگونه ما را با سلاح‌های مختلف هدف می‌گیرد اما همچنان فوج فوج جوانان هر روز برای دفاع از کشور روانه میدان جهاد می‌شوند.

بن حبتور گفت: معانی والایی که مردم یمن در ارزش‌های مقاومت و پایداری از آن برخوردارند، میراث تاریخی فرزندان یمن است.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: در مناطق آزاد شده از خاک یمن به انسان احترام گذاشته می‌شود. از اموال مردم حفاظت می‌شود و ما در بحبوحه جنگ به همه قوانین پایبندیم؛ اما آل سعود و آل نهیان در مناطق اشغالی، زندگی شهروندان یمنی را به بازی گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha