تکیه به آمریکا وقت‌کُشی است/ شهید سلیمانی مهندس محور مقاومت بود
کد خبر: 3942655
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
جهاد اسلامی:

تکیه به آمریکا وقت‌کُشی است/ شهید سلیمانی مهندس محور مقاومت بود

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هیچ امیدی به دولت جدید آمریکا نیست و تکیه به ایالات متحده نوعی وقت‌کُشی است.

به گزارش ایکنا به نقل از تسنیم، خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست‌بسته عمل نخواهد کرد.
 
وی که با خبرگزاری فلسطین الیوم گفت‌وگو می‌کرد، افزود: رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه تجاوز به ملت فلسطین و یا ارتکاب حماقت ترور رهبران مقاومت، پاسخ آن را خواهد دید.
 
البطش تأکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی از یاد و خاطره مقاومت فلسطین نرفته است، اما دشمن آنچه را مطلوب آن نیست، خواهد دید.
 
عضو ارشد جهاد اسلامی با بیان اینکه تصمیم ناگهانی تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری روابط با دشمن بر کل روابط ملی فلسطین تأثیر منفی گذاشت، تصریح کرد: مشارکت ملی از طریق بازسازی شورای ملی فلسطین، بر اساس توافقنامه 2005 و توافقنامه 2011 قاهره ایجاد می‌شود.
 
البطش تکیه به آمریکا برای حل موضوع فلسطین را وقت‌کشی دانست و افزود: هیچ امیدی به دولت جدید آمریکا نیست، چرا که این دولت نیز همانند دولت ترامپ به‌نفع رژیم صهیونیستی عمل خواهد کرد.
 
عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، رها کردن آرمان فلسطین و همسویی با مواضع دشمن است.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقاومت فلسطین گفت که وی تکیه‌گاهی محکم برای همه شاخه‌های مقاومت ملی و اسلامی فلسطین مانند سرایا القدس و گردان‌های عزالدین قسام و همچنین حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت منطقه بود.
 
عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: می‌دانیم که شهید سلیمانی مهندس محور مقاومت و فردی بود که آمریکایی‌ها پس از مشاهده نقش مهم او در مقابله با دشمن صهیونیستی ــ آمریکایی و حمایت از مقاومت فلسطین، به میزان اهمیتش پی برده بودند.
 
وی گفت: فقدان شهید سردار سلیمانی اگرچه روی روحیات مردم تأثیرگذار است، اما تأثیری روی طرح کلی مقاومت ندارد؛ چراکه راه و روش وی و دیگر رهبران مقاومت ادامه خواهد داشت. بله، اگرچه رهبران مقاومت را از دست داده‌ایم، اما مسیر آنها را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام
captcha