درخشش بوشهری‌ها در مسابقات قرآن آجا
کد خبر: 3940497
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

درخشش بوشهری‌ها در مسابقات قرآن آجا

مسئول قرآن، عترت و نماز پایگاه دریایی بوشهر بیان کرد: تعداد ۱۱ نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شرکت کردند که در این میان هفت نفر از آنان موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

ناوسروان عوض امانت، مسئول قرآن، عترت و نماز پایگاه دریایی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش خانواده‌ها به مدت یک هفته در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: تعداد ۱۱ نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در پایان هفت نفر از آنان موفق به کسب رتبه‌های برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شدند.

مسئول قرآن، عترت و نماز پایگاه دریایی بوشهر گفت: فاطمه اسلامی در رشته حفظ ۳ جزء فرزندان رتبه اول، عبدالله استوار در رشته تفسیر رتبه دوم، محمد قلندری در رشته اذان رتبه دوم، محمدمهدی غنی در رشته حفظ ۱۵جزء رتبه سوم، حدیث پیراسته در رشته حفظ یک جزء رتبه سوم، محسن قلندری در رشته ترتیل رتبه سوم و آیلین رزاقی در رشته ترتیل رتبه سوم را در این دوره از مسابقات، کسب کردند.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha