نهاجا رتبه نخست مسابقات قرآن ارتش ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها را کسب کرد
کد خبر: 3940028
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

نهاجا رتبه نخست مسابقات قرآن ارتش ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها را کسب کرد

نیروی هوایی ارتش موفق به کسب مقام اول در بیستمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان آجا شد.

به گزارش ایکنا؛ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب رتبه اول در بیستمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان ارتش شد.

این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار به صورت آنلاین (برخط) و در بستر مجازی و با استفاده از اپلیکیشن اسکای‌روم و با رقابت 646 نفر، در رشته‌های قرائت تحقیق وترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم، اذان در مقاطع همسران، بانوان شاغل و فرزندان دختر و پسر در دو بخش بالای ۱۵ و زیر 15 سال از 12 تا 15 آذرماه برگزار شد.

یادآور می‌شود، در پایان این رقابت، نیروی هوایی ارتش با کسب 3 هزار و 755 امتیاز و کسب 60 مقام برتری، موفق به کسب رتبه نخست در بین سایر نیروهای ارتش(نیروی دریایی، زمینی، پدافند هوایی، ستادآجا) شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا ضمن تبریک این افتخار گفت: این افتخار براساس مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارکنان قرآنی یگان‌های نهاجا و سایر مسئولان مربوطه است و کسب این رتبه نقطه عطفی در شکوفایی و تداوم و رشد نهضت قرآنی نهاجا است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همیشه در اجرای برنامه‌های قرآنی مختلف، پیش قدم بوده است و تلاش ما در نیروی هوایی بر این است که گام‌های بیشتر و مؤثرتری برای رسیدن به 10 میلیون حافظ قرآن که از تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، برسیم و در این مسیر، برنامه‌های ویژه‌ای برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم که به لطف خدا در این مسیر به موفقیت‌های چشمگیرتری دست پیدا کنیم.

رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا بیان کرد: مهمتر از قرائت و تدبر در قرآن، عمل به این کتاب الهی است که انگیزه قرائت و تدبر نیز محسوب می‌شود و می‌توان گفت قرآن و سبک زندگی قرآنی، تشکیل‌دهنده متن تمدن بشری است و باید فرهنگ قرآن‌خوانی و عمل به این کتاب شریف را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام
captcha