جامعه روحانیت شیراز شهادت سرلشكر استوار را تسلیت گفت
کد خبر: 3939463
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

جامعه روحانیت شیراز شهادت سرلشكر استوار را تسلیت گفت

جامعه روحانیت شیراز طی پیامی شهادت سرلشكر عبدالرسول استوار، همرزم شهید قاسم سلیمانی را به ساحت رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس تسلیت گفت.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ در پی شهادت سرلشكر شهید عبدالرسول استوار، یكی از سرداران جبهه مقاومت و همرزم شهید قاسم سلیمانی، جامعه روحانیت شیراز به امضای آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، رئیس این جامعه پیام تسلیتی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛ از میان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نكردند» (آیه 23 سوره احزاب).

خبر عروج ملکوتی و عاشقانه جانباز شهید سردار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حاج عبدالرسول استوار که پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ایام جانبازی مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش مخصوصا سیدالشهداء مقاومت حاج قاسم سلیمانی بود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی و به‌ویژه استان فارس همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ‌مردانی می‌داند که در پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و اطاعت محض از ولی فقیه مدظله العالی و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روایت‌گر واقعی ایثار شده‌اند.

بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های این جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان خواهد بود.

جامعه روحانیت شیراز ضمن عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و مردم قدرشناس استان فارس مخصوصاً شهر مقدس شیرازو همرزمان شهید عزیز و خانواده معزز ایشان از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha