مسئولان با خدمت صادقانه امید را به مردم تزریق کنند
کد خبر: 3934931
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
امام جمعه موقت آبدان:

مسئولان با خدمت صادقانه امید را به مردم تزریق کنند

حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی بیان کرد: در این روزها که مردم گرفتار سختی‌های بسیاری هستند یکی از وظایف مهم مسئولان این است که با خدمت صادقانه در رفع مشکلات، امید را به مردم تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی، امام جمعه موقت آبدان، 23 آبان‌ماه درخطبه‌های نمازجمعه این منطقه با بیان اینکه یکی از راه‌های مقاومت با دشمن خدمت به مردم است، اظهار کرد: بعضی از مشکلات کشور سوء مدیریت است و در این روزها که مردم گرفتار سختی‌های بسیاری هستند یکی از وظایف مهم مسئولان این است که با خدمت صادقانه در رفع مشکلات، امید را به مردم تزریق کنند؛ همان‌طور که شاهد هستیم اجرای طرح کمک مؤمنانه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است مرهمی بر زخم مردم نیازمند است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل توطئه‌های دشمنان بیدار هستند و با اشاره به مسئله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست ترامپ، بیان کرد: امروز، آمریکا درخون حاج قاسم سلیمانی غرق شده است. انتخابات آمریکا را به عنوان  فاسدترین و متقلب‌ترین انتخابات می‌توان به یک زلزله سیاسی و اجتماعی تشبیه کرد.

امام جمعه موقت آبدان در پایان از مسئولان فرهنگی بخش آبدان خواست تا زمینه رشد مطالعه در بین نوجوانان و جوانان را فراهم کنند و برپایی ایستگاه‌های مطالعه و طرح اهدا کتاب را فرهنگ‌سازی کنند.

رضا محمدی
انتهای پیام
captcha