نتایج آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن در فارس اعلام شد
کد خبر: 3934879
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰

نتایج آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن در فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن كریم در دو بخش بانوان و آقایان در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اعلام نتایج آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن كریم در این استان خبر داد و گفت: 600 نفر از بانوان و آقایان استان فارس در آزمون كتبی حفظ قرآن كه در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، مجاز به شركت در آزمون طرح تشویقی شدند.

وی با بیان اینكه آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن كریم به‌صورت شفاهی برگزار شد، افزود: این آزمون در ماه‌های مرداد و شهریورماه جاری در 25 حوزه امتحانی در سطح استان فارس برگزار شد.

جلالی ادامه داد: 323 نفر در دو بخش بانوان و آقایان در آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن كریم شركت كردند كه از این تعداد 176 نفر موفق به كسب حد نصاب نمره 85 به بالا شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: برای افرادی كه در این آزمون موفق شدند، گواهی طرح تشویقی صادر شده و همچنین مبلغ 500 هزار تومان از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه فارس به حساب آنان تا پایان آبان‌ماه جاری واریز خواهد شد.

وی با بیان اینكه از 176 نفری كه حد نصاب نمره را كسب كردند، 124 نفر خانم و 34 نفر آقا هستند، گفت: بیشترین تعداد قبولی در این آزمون مربوط به شهرستان‌های استهبان، شیراز و قیر و كارزین است.

جهت مشاهده نتایج آزمون طرح تشویقی حفظ 5 جزء قرآن كریم در استان فارس اینجا كلیك كنید.

انتهای پیام
captcha