برگزاری سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» در کرمانشاه
کد خبر: 3928574
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

برگزاری سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری اولین سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری سوگواره مجازی «با قرآن در حماسه حسینی» در استان خبر داد و گفت: این سوگواره از سوی اداره امور قرآنی استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا ۳۰ مهرماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

وی با اشاره به بخش‌های این سوگواره، افزود: این مسابقه در رشته‌های تفسیر قرآن با موضوع تفسیر سوره واقعه، نغمه‌های عاشورایی (تواشیح)، نهج‌البلاغه، کتاب‌خوانی با موضوع کتاب نهضت حسینی در پرتو قرآن، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای، عکس و فیلم از هیئت‌های خانگی، دلنوشته با موضوع سوگواره، تلاوت تحقیق با موضوع آیات ۲۳ و ۲۴ سوره مبارکه نور، قرائت تقلیدی ویژه کودکان و نوجوانان و خوشنویسی با قلم نی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق کانال ادارات قرآنی استان برای حضور در این سوگواره ارسال کنند. شرکت‌کنندگان در هر رشته می‌توانند در موضوعات مقاومت، جهاد و شهادت، بصیرت، مبارزه با فتنه و تحریف، محرم و عاشورای حسینی و سردار شهید قاسم سلیمانی اثری تهیه، تولید و طراحی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: این سوگواره با مشارکت جبهه فعال قرآنی استان و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha